Plugg är tråkigt.

SÅ TRÅKIGT erl vad säger ni asså plugga det förstör mitt liv sant. Men man måste ju ändå göra det . för om man intw gör det så får man inget jobb och då blir man uteliggare Kul tror inte det du . Men asså jag tycker ändå att dom inte borde lägga 4 prov på 1 vecka liksom det är för mkt i mina ögonen men kanske för lite i andras ögon vad vet jag . K/bry Men vi har ett stort prov på fredag i so och jag kan typ inget och a . Men jag tror  det kommer går bra . Det som är skönt är att detta är sista jobb veckan sen dom andra veckorna som är kvar så ska vi typ göra massa kul och a det kommer bli massa skoj tror jag, elr jag hoppas det i alla fall. Men nu så ska jag göra annat tror jag men jag uppdatera mera sen när jag hinner .
Puss Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Moa olvedal

Det är bara att kämpa på Nicke ! <3

2011-05-24 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0