lägerdagar med Klassen

Tjo Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag glömde och skriva att jag skulle på läger med klassen . Men nu så uppdatera jag :)
Kom ju hem igår då men orkade verkligen inte skriva för jag var sjukt tröt och så. Ont i hela kroppen  usch :(
Men så kan det vara ibland. Måste erkänna nu när jag verkligen tänker efter att det var ganska roligt ändå att paddla. Men jag och elin kom ju 1 timmer försent bara för jag tappade min skor i vattnet och ramlade i toppen verkligen .  Men det var ganska roligt ändå :) Detta kommer jag verkligen inte och glömma. lite bilder från dom dagarna Det finns mkt mer på fb .
Men idag så kommer jag städa mitt rum jag behöver verkligen det . Sen så ska jag bara ta det lugnt så Jag uppdatera mer sen när jag är klar :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hej igen, sorry att jag aldrig svarade, men har haft lite fullt upp med lite förändringar och sånt med bloggen, och så ska man ju ha ett liv utanför också, hehe :) Men nu är jag tillbaka! Hur har du haft det sen vi hördes sist? :)



Förresten, har du deltagit i H&M tävligen? Där du kan vinna 900:-? Annars har du länken här om du vill vara med: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-06-10 @ 13:27:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: julia clevler

Åh vad härligt det ser ut! Och fick du tag på skon igen haha ? :)



julia

www.magnific.se

2011-06-11 @ 13:46:00
URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0