Hahah detta måste vara ett skämt

Hur fan kan du komma och säga att jag har snott din jävla bloggdesign. När det inte ens jag som har gjort min det är en kompis som har gjort den. sen så påstå du att jag har snott dina bilder och massa skit jag vet fan inte ens vem du är . för det andra så är min blogg inte ens liik din blogg så du kan ju inte komma hitt och säga att jag kopiera dig för det gör jag fan inte för 5 öre. om du nu tycker det så kan du ju skriva till mig i stället för att hänga ut mig på din jävla blogg. Okej nu är jag lika dum i huvudet som dig för nu gör jag ju samma sak. men jag för fan inte tagit din jävla bloggdesign. Och det med dina bilder kan du ju bara drömmar om för jag skulle inte ens vilja har dina bilder Okej. Så bara lägg ner
tryck på bilden för att komma till hans blogg.

Kommentarer
Postat av: daniella

hur sjukt får man vara ?

varför skulle du en göra något sånt ?

hahaha killen borde ha så jävla tråkigt ? ;s

2011-06-05 @ 11:48:44
Postat av: oloffffffffffffffff

HAHA MOGET OSV....

dödödödödödödöödödödödödödödöödödödödödödödödöö simon

2011-06-05 @ 12:12:28
Postat av: JohnAnderssonW

Dom där två som kommenterat kan bara dra... Tror inte det skulle vara så kul att få sitt arbete som man jobbat på i dagar bara kopierat sådär? Simon har byggt upp sin och därmed denna design! Så han har all rätt att säga ifrån.

2011-06-05 @ 12:42:55
URL: http://johnanderssonw.blogg.se/
Postat av: Moralens Väktare

Jag måste bara säga att den här killen har full rätt att använda denna bloggdesign såvida du inte har en copyright på den. Hans photoshop jobb på den är också ca 40 gånger bättre än vad ditt är.

Jag har grafiska utbildningar i min CV och har fakta till allt jag skriver.

2011-06-05 @ 13:02:18
Postat av: Bella.

Förstår inte riktigt varför denna killen stör sig på just detta?

Är knappast en hel kopia av han & är dessutom flera som har liknande!

Så varför just dig?

2011-06-05 @ 13:24:09
URL: http://bellaamomente.blogg.se/
Postat av: JohnAnderssonW

Bella: Ja att ha liknande designer kan man inte anklaga någon för... Men han hade t.o.m tagit Simons bakgrund... Samma länk till samma bild som Simon har gjort helt själv.



Btw "Moralens Väktare" så skulle jag tro att Simon faktiskt har Copyright på den eftersom han har arbetat med att göra.

2011-06-05 @ 13:51:27
URL: http://johnanderssonw.blogg.se/
Postat av: allih

Snacka om livlös gråhårig gubbe :| Palla börja lipa över en sån här sak? Finns fler blogga som är lika -.-

2011-06-05 @ 14:00:07
URL: http://alejandramarroquin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har hållt på med bloggdesigner ett antal år, kan photoshop som att det vore mitt eget hem. Man ser att han har kopa koderna och stilmallarna. För bara få kan göra sånna designer, belive me boys and girls, detta är kopat ;)

2011-06-05 @ 14:32:55
Postat av: mallebo

wannabe simon hörru

2011-06-05 @ 14:47:24
URL: http://mallebo.com
Postat av: Simon Borin

Det är väl ganska självklart att jag blir förbannad när du rakt av har kopierat en stor del av mina koder? Vilken idiot som helst ser att din blogg ser ut som min...



Du har tagit EXAKT samma bakgrund som jag har, du har tagit min wrapper och mina rubriker, sedan har din blogg exakt samma storlek som min också. Sedan ser ditt kommentarsfält likadant ut också. Jag har gjort hela min bloggdesign helt själv, vilket betyder att jag KAN anmäla dig, tro det eller ej. Jag råder dig till att ta bort designen...

2011-06-05 @ 14:53:27
URL: http://simonborin.blogg.se/
Postat av: haha fan vad lol

haha vemfan bryr sig om bloggar endå? :S



haha simon vex upp lilla du

2011-06-05 @ 21:45:34
Postat av: rebecka

go simon förfan!

2011-06-05 @ 22:16:13
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där killen är så patetiskt! Det enda han vill ha är pengar och anmäla? Snälla för att nån råka ha samma design? Något som folk borde veta om denna killen är.. Han har så lite stake i kroppen att han till och med piercar en 12 åriga tjejer för han ska kunna leva! Usch!!

2011-06-06 @ 00:30:46
Postat av: Moralens Väktare

Bara lär dig att göra en egen design Mr. Nickee så kommer du inte komma i dessa bråken.

2011-06-06 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0